Wednesday, October 7, 2009

Nak beli ke xnk beli????

Aku nk beli ape yek? ah, tamo kasik tau.. hahahaha...
xde la.. sbnrnyer aku nie ngah plan nk bli umah.. tp 2 la, mslhnyer umah kt kl nie mak oiii.... bapak segala datuk mahalnyer... secoet jek umahnyer pn main puluh2 ribu.. aduyai...

Nie yg aku ngah penin + mabuk sgt2 nie... ikut ati aku nie mmg nk sgt2 la dok umah sndiri.. dr aku byr sewa bek aku carik umah.. kot byr pn lame2 dpt kt aku jgk.. klu nyewa smpai ble2 pn duit aku hangus cam2 jek la..

klu jd opih aku nie nk pindah tmpt baru taun depan.. 2 pn klu bgnn baru 2 smpt siap la.. aku nie ajat nyer nk crk umah yg dkt ngn area opih baru aku 2 la.. tp sumernyer mahal2.. Ade yg aku berkenan n mampu, dh ade org beli plak dh.. mlepas aku..

Ade lg 1, harga blh thn.. tp mslhnyer rmh 2 rmh teres cluster.. bontot temu bontot.. parking plak merata2.. 2 la yg plg mnyampahnyer... tp umah 2 dekat la ngn opih bru aku 2.. lam 10 minit jek..

yg umah lg 1 plak, depa nie kate area situ jem sokmo2.. mau putus plak urat kpale aku klu dh ari2 kne ngadap jem 2.. isk.. susah upenyer nk crik umah nie yek.. ade yg berkenan n mampu, org dh bli.. ade yg berkenan, tp x mampu plak dh.. sakit kpale btl la...

sesape yg ade umah kt area sentul, padang balang, gombak, selayang yg nk jual gtau la aku.. huhuhu...

No comments: