Friday, April 30, 2010

Sangat suke tgk blog teman2 yg cantik2 blake... huhuhu... :P

Yezzzzzzaaaaa.... Mmg aku suke sgt tgk blog org yg cantik2.. kdg2 berjam2 aku dok bertenggek kt blog org 2.. x puas tgk weh... Plg aku suke blog yg ade bnyk gmbr2 n animation yg menarik sgt 2.. tingin nk wt blog sndiri cm2 tp ble dh leka dok kt tmpt org je, trs lupa nk update blog sndiri.. tau2 je dh abes mase keje.. wakakakakaka... nyudahnyer blog aku cam2 jgk la huduhnyer... kehkehkeh... mengong!
Ye arr.. dh la ade ms nyer taim kt opih jek, kt umah mmg xde can la.. ngn c kecik 2 lg la.. dia lak yg lebih2 kang.. pntang nmpk aku on laptop dia pon mnyibuk same.. dok tarik mouse, tekan keyboard.. ntah ape2 jadiknyer kang.. nyudahnyer simpan je la hsrat aku 2.. x aman dee... taim dia tido, aku pon tido skali... kahkahakahkah... lg la mengong... huhuhu... :P Tp xpe, nnt ade ms aku bt la.. nk kne tnyer pd yg pakar nih.. ade siape2 x yg pakar dalam edit mengedit blog nie?? SILA BANTU SAYA...!! hehehehehehehe.... (^^,)

2 comments:

Whoopz said...

C0mey dah mcm gini.. Sama comey ngan baby kat atas tu..

~BUTfulsay~ said...

thanks dear.. tp btl gak kn.. ok la dr lngsg xde ye dak.. x bersyukur lngsg.. kihkihkih...