Friday, May 21, 2010

c kecik yg dh pandai bergurau..... hehehehe....

Hahahahahhaha... mmg tergelak besar kitorg arini... apa tidaknya, mlayan keletah c kecik 2 la.. mentang2 la dh setahun... mcm2 ragam... tp yg aku paling nk tergelak sekali ble part dia ngusik aku 2... hai anak2... pandai adik nk kene kan mama yer... huhuhu.. tentu korang trtanya2 kn apekah gerangan yg dilakukan oleh c kecik 2.. okeh, citenyer cenggini... td dia main plastik gula2.. ntah mane dia kutipnya x tau la.. mungkin ade yg tercicir kt lantai kot.. c kecik 2 matenyer nmpk aje... pastu aku amek dr dia n aku letak atas badan papa dia (kebetulan papa tgh baring mase 2)..saje la nk tgk gelagatnyer... dia apelg, laju je la menuju ke papanya nk amek blk plastik gula2 2.. pastu dah sah2 dia nk masukkan dlm mulut la apelagi.. aku pon jerit la.. "haiiiapppp.." (jerit bkn mrh pon, saje nk takutkan dier je) tp c kecik 2 bknnyer takut pon.. lg tergelak dia ade.. pastu cpt2 dia keluarkan.. kemudian dia bt lg, pura2 nk masukkan dlm mulut dia.. aku jerit la lg.. tergelak2 dia.... aku pon terkekek2 la same.. byk kali dia bt mcm2.. pura2 nk msukkan dlm mulut dan bile aku jerit dia keluarkan balik smbil tergelak2.. papa pon tumpang sekaki jgk ketawa same.. x thn tgk gelagatnyer... pandai pulak 2 nk bergurau sekarang nie... aduyaiii.. adik2.... sbb 2 la mama ngn papa sunyi sgt klu adik xde... hatta mama mc sakit tenat sekalipon mama xkan hantar adik pada pengasuh... sunyi mama dok kt umah nie sorang2... hehehehehe... Dah puas main td barulah c kecik 2 tido nyenyak skrg nie.... dapat la mama nk update blog mama nie... aman sket.... kekekeke... (^^,)

Tuhan..
Syukurku x terhingga diatas KurniaanMu Yang Maha Suci Ini..
Alhamdulillah....

3 comments:

Whoopz said...

Hahaha.. So sweet.. Kalau dpt rakam kan best.. Bleh tgk byk kali.. :)

♥z@z@♥ said...

wah..sonok aiman nyakat mama dia yek...lame dah auntie zay x jmpe aiman..

~BUTfulsay~ said...

mr.whoopz: 2 la.. x ingt nk rakam, x ingt nk snap pic pon.. lupe dunia dh.. kehkehkeh..

auntie zay: nnt kite jmpa g eh... winduu kt acik zai jgk.... winnkkss... (^.-)