Wednesday, May 26, 2010

Durian ohh durian... y u smell so gOOooodddd... ahahahahahah... :P

Haaa.. ko u ols.... tau x pe kan jadik klu mak bapak terlalu ngikut kehendak anak neh?? (especially kaum2 ibu lak ek.. sbb mak2 nie slalunyer x smpai atie wehh nk hampekan anak2.. cehh, ayat...kekekeke..)..

Nielah hasilnyer koooo....

alkisahnyer c kecik 2 la uols.. aku lalu la depan abg jual doyan 2.. c kecik 2 terpusing2 kepalanyer sambil molotnyer dok sebut.. nyumnyumnyum... (mmg 2 la perkataannyer klu dh nmpk makanan 2.. tp yg aku heran tau plak dia doyan 2 mknn..  padahal bkn dia penah mkn pon.. lam pewut dulu len cite r... pelik2..)

hah koo... 10 hengget tuuu... dek kerana aku ingatkan c kecik 2 nk merase, dgn sng ht nyer aku pon pejam mate n hambik jgk la... ikut atie xmau dh.. meheii amat wehhh... (tp aku penah kne dulu bli yg timbang, sebijik RM19.++ kooo... isi x sdp mane pon.. auta kuat tul pakcik tuh.. aku klu ingt smpai skrg rase nk sumpah jek pakcik 2 weehhh... bior jadik sesumpah... hish, geram..)

habes kemek isi buah 2 dek kerana kakak cashier tuh terlampau cerdik g campur mende alah 2 ngn brg2 yg len... ciissss.... (potong gaji kang haaa... nanges...)

hahahahaha... nie je la yg tinggal utk korang uolss... yg aku hangin, c kecik 2 ble aku suap tamo plak de dia mkn.. nyudahnyer aku jgk la yg nk kne telan sumer 2 sowang2... mau nyer mlm td merana menderita pns berpeluh x hengat kooo.... kihkihkih.... :P


p/s: tingat taim aku ngidam bende alah nie dolu2.. mak mentua aku kirim dr kelantan lg koo.. 2 bijik dia pos laju melalui bas express pak mentua ku... dan kedua2 nyer aku telan sorang2... ahahahahaha... x bleh bla klu ingat2 blk... hikkss... :D


4 comments:

Whoopz said...

Cantik akak susun bijik durian.. Hahah..
Durian belakang rumah gwa dah mula keluar buah.. Nak rasa meh la dtg kuantan.. :)

zazahashim said...

uishhhh...seb baik zai jenis x makan durian..skrg pun mmg xde ngidam durian..zai xde ngidam ape pun..ntah la sumer same jek..yg zai nak mkn skrg nie cumer etok je..xtau la azs tau ke x..joe mungkin tau kot etok tue ape..tp kne tggu akak blk kg dlu..bru leh mkn..alahai...zai nk blk kg x larat dah..malas nk layan pening nie..huhu

~BUTfulsay~ said...

mr.whoopz: lu xyah r pggil gwa akak.. gwa pon nk rawks gak weeiii... ahahahahahhaha.. (geli dowhh.. =P)hoh, lupe plak.. kuantan ktne?

zai: bgsnyer dia x ngidam pape.. etok 2 tau sgt ler... mkn ek zai mende tuh.. az x gemor la plak.. hehehehe..

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

haha kecian mak budak lak yang kena habiskan doyan ekk..ni kalu kasi Aisyah mesti pulun habis ni.hahah