Thursday, June 3, 2010

Adegan2 yg membuatkan hatiku makin pedih dan sedih... isk..isk..isk....

Miahahahahahaha.... yoyo oo jek tajuk aku 2... kekeekekeke...
Smlm aku cuti, so x la anta anak ke pengasuh.. so ptg smlm tetibe ade org bg slm.. sape lg klu bkn kakak2 kesayangan anak aku 2.. yg c kecik 2, dgr jek suare kakaknyer laju aje menuju ke pintu.. kenal sgt 2 suare kakak dia.. digendang2nyer pintu suh bukak.. hish, x nyabor2 anak mama nie la.. kakak2 nya dtg sbb rindukan c kecik 2.. 2 baru sari x dtg.. dh rindu2an segala bagai.. hai, sabau jek la budak2 nie...


nie la kakak2 kesayangannyer... k.husna n k.ain.. (gmbor x cntik ah.. frusstt..)

kemain la suke nau c kecik 2..

terngange2 molot agah dek kakaknyer 2..

dh penat sgt main n jalan, dibantainyer bersila ats jln 2.. bertuah sgguh la...

lps puas main bola main keta nie la plak..

rajin la kakak2 nyer melayan dia.. 2 la yg dia suke sgt..

Hmmmm... mmg sayu ati aku tgk gelagat diorg nih.. sggup bersusah pyh demi anak aku.. terbongkok2 nk mengajar anak aku jln.. 2 blom lg taim diorg berebut2 nk bg anak aku mkn.. mmg sejak dok ngn diorg berat bdn anak aku x pernah lg turun.. wlupon naik x bnyk tp ttp jgk naik.. neneknya rajin memasak.. n kakak2 dia plak rajin menyuap dia mkn.. yg c kecik 2 menumpang la selera org 2.. smlm pon diorg bkn dtg ngn tgn kosong.. musti ade je bekal yg dibawak.. sambil main smbil suap.. mane la x kenyang anak aku 2... Sumpah wehh!! aku pon kdg x rajin nk mlayan c kecik 2 main.. yelah, balik keje dh petang.. mane nk msk lg.. penat.. tp x dgn diorg nie... hai, mane nk carik lg org mcm diorg nie.. sure aku xkan dpt lg pengganti yg sama mcm diorg.. KOMPOM!!!!!
Alahaaiiiiiii............. ;-(

5 comments:

Whoopz said...

Husna ngan ain tu anak pengasuh ke? Syg btl dia0rg kat baby aiman..

~BUTfulsay~ said...

whoopz:aah.. ade sorng lg yg kecik x dtg.. k.hawa nmanyer.. yg bju merah 2 kwn diorg.. 2 la 2.. klu amek lewat cket jek, trs diorg ber3 2 x ksik balik.. biar je baby tido kt sane.. emmm.. ntah lah...

Anonymous said...

BERTUAH SUNGGUH ADA ORG MELAYAN ANAK KO 2...

zazahashim said...

alahai azs...sayunye...sedih plak..mmg susah nk carik pengganti skrg nie...hurmmm tawakal jek la yunk...

~BUTfulsay~ said...

oyat: 2 la 2.. diorg 2 sggup bt ape je utk c kecik 2..

zai: mmg sedih giler yunk.. t klu dh pndah xde la dh kwn nk mlayan dier... sobsobsob... ;-(