Thursday, June 17, 2010

Vakum Plak Yang Jadik Mangsa.....


Hahahahaha... hari nie mood aku nk cerita psl c kecik 2 jek..
klu cite sal dier mmg x kering idea aku nie.. yelah.. mcm2 perangai..
ade jek mende yg dia nk buat... x amboh dok diam seminitt!!.. hishhhh....

Ko tgk la 2 uols... dia bt vakum 2 mcm kete tolak plak..
ditolaknyer ke hulu ke hilir...
(psstt.. krusi 2 mmg aku bringkan sbb nk hlg dia yg asik nk msuk dapur jek..)


ble 'kete tolak' dia 2 terlanggar mende2 atau terlekat kt mane2..
mula la menjerit dier.. mrh la 2 kononnyer... hahahahaha...

aku biar kan je smpai la dia fedup n bgn sendiri..


dh puas main 'kete tolak' dia tonggengkan plak mende alah 2..
nk main yg blakangnyer plak.. hai, jahanam la vakum mama 2 dik kerja di kamu...


p/s: anak2 nie mmg cerdik kan..
ade je idea mereka..
yg kite x terpikir plak 2... :)

5 comments:

♥z@z@♥ said...

wah, vakum kiter same la..hikssss..alahai aiman nie mmg x kering gusi melayan dia..hehe

~BUTfulsay~ said...

hahahaha.. same la plak ek.. tau xpe zai.. tp nakal dier makin menjadi2 plak skrg.. manje berlebihan..

♥z@z@♥ said...

dia nak minta adik kot...lalalala

Whoopz said...

Minat kete tu kot.. Bleh jd f1 driver bila besar nanti.. Gaji juta2.. Hahah

~BUTfulsay~ said...

zai: nk mintak adik ke? adehhh... pyh nk jwb 2.. huhu..

whoopz: uuuiii.. laju sgt tuuu... x terkejor yop... ahahahaha...