Friday, February 25, 2011

Ct Arina 1st GiveAway

Hohoho.. 
1st time di TAG oleh ~iella~ ...
1st time jgk try join GA...
Kira mmg sesuai sgt lah dgn tajuk GA tu ek..
Punnnnn 1st jgk...
Boleh gitu??
Hehehehee....

Okehh.. Seyes.. Aku mmg x pndai join GA nie sumer..
Tp kerana ~iella~ dah susah pyh tag aku..
Maka aku kene hargai jasa beliau tu k..
Dengan semangatnyer aku buat..
Tapi.. Tapiiii... Mak oiiiii.. ramainyer yg join..
Ade can ke nie cik Ct Arina oiii.. hehe.. tp xpe..
Kalah menang adat pertandingan kan..
Ewaaahhhh.. *tetibe* hik3..

Katanyer, beliau bt GA nie semata2 nak menghargai folowers beliau sajork..
Korang pon mai join lg ramai2 k..
Sooo.. here u go...


Kita tgk dulu syarat2 penyertaannyer ek...


1. Wajib mempunyai blog
(Oke.. aku dh ade blog.. so, syarat pertama lulus.. hehe)

2. Wajib menjadi follower blog beliau
(Ponn i dh follow... huhu)

3. Wajib buat 1 entri simple titled "Ct Arina 1st GiveAway"
(Yang nie.. errrr.. sedang bt skrg nie ye.. tp cam bkn tuk entri dia nie..cam dh syok sendiri aje plak.. blh la ye tuan punyer GA.. hehehe..)

4. Wajib letak banner contest kat entri n sidebar korang n linkkan sekali

(Oke.. ini banner utk entri ini ye..)



**Click SINI utk join eaa..**

 (yang nie plak hok letak di side bar.. see..see... prove nih.. haha)







5. Wajib tinggalkan link korang di ruangan komen di entri beliau
(Akan ku penuhi setelah siap entri ku ini k cik Ct Arina..)


6. Lastly, tag seberape ramai blogger yg korang nak (ok, ini tak wajib)
(Walaupun x wajib.. aku nk try TAG juga.. leh sama2 memeriahkan lg contest beliau nie ek.. So, pada sapa2 yg aku TAG tu, korang kene join.. Oke, ini WAJIB!.. Wahahaha.. aku lg kijam..keke)



M@M@ iM@N
CahayaMataNurAin
NajiahtulSyafiqah
PrincessRedbloodsnow


Dah settle dgn syarat penyertaan meh kita skodeng hadiahnyer plak ek..


1. Set Alat Mekap tajaan ARDINIHUMAIRA
 (Untuk 3 orang pemenang ye..)


**AVON lagi tu koo.. hahaa..**


2. Hadiah Misteri dari tuan punyer GA.. Spesel katanyer..
Tapi masih lagi RAHSIA.. Apa la agak2nyer ye..
(terhad utk 2 org saje okeh!..)


Ohh ye.. Contest ini tidak ada tarikh tutup ye tuan2/puan2..
Tp wlaupun xde tarikh tutup, join je la skrg..
Sbb mane la tau tetibe pas je aku join nie beliau trs tutup..
haaa.. x ke menang aku.. **eh.. tetibe..**
Wakakakakaka.. mcm la aku sorang je yg join..
Haaaa.. rugi korang...
Soo.. rasenyer dh settle aku punyer keje..
To cik Ct Arina ... Agak2 leh top 5 x?
heheheehhee... :P



p/s: hadoii la.. sekerat hr aku
mengadap nk menyetelkan join contest nie..
x pndai, so kne ngadap lebih sket.. heheh..







9 comments:

Ct Arina said...

ehe^^ tq sudi join GA rina. insyaallah ade rezki boleh jadi top 5. rina pn 1st time wat GA. x konfiden akan ade org join. syukur ade. nway, gud luck dear! ~_^

Ct Arina said...

o ye dear, rina x dpt cari blog sweet family of mine dlm follower list rina. da follow kn?

~BUTfulsay~ said...

Ctarina: dh follow.. klu x silap lam ur followers list no.86 tu ek.. ace cube cek.. hehehe..

zazahashim said...

oloh, kne tag ke yunk..maleh nye la weh..nanti tggu mood rajen dtg ek..kate xde tarikh tutupkan..hehe

Redbloodsnow said...

alaaaa dikk..awat tag akak. akak nih sgtttt lah pemalas nk join kontest n jwp tag pe suma taw..hehehe

btw, thanx for tagging me..mwah

~BUTfulsay~ said...

zai: hahhaa.. mano le den tau.. kekeke..

k.zie: alaa xpe kak.. x join pon xpe.. keh3..

afsal_8281 said...

az...takat nak letak banner kt header leh la tp kat sidebar tu acer cite cer cite gena?? idok le pulok pandeinye teman

miss lolly a.k.a luvfareda said...

gud luck :)

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow