Friday, March 19, 2010

My baby dh pandai sedut straw.. hahahaha.. very happy.. :P

Semalam asben belikan dia air solivite.. aku pon cucuk r straw n letak la lam mulut anak aku 2.. puas dia cube bnyk kali x dpt jgk nk sedut.. kesian aku tgk, tp aku biar je dia usaha lg.. x boleh jgk.. pas2 aku ckp la.. "dik, ble nk pndai minum gune straw nie.. sedut camnie.." aku pon ajar la, buat bunyik jek.. hehe.. pas2 secara otomatiknya c kecik 2 pndai.. dapat jgk dia sedut gune straw 2.. hah, pas2 ape lg.. abes la sebotol air 2 dikerjakannyer.. heheh.. Alhamdulillah.. perkembangan yang baik..

Selain 2, skrg c kecik 2 dh pandai sebut perkataan sikit2.. wlupun bunyik yg ujung2 jek.. jadilah.. perkataan pertama yg dia pndai sebut adalah.... Jeng..jeng..jeng.. hahahaha.. mcm la saspen sgt.. ceh.. ermm.. perkataan pertama dia adalah "papa".. jeles tul aku weh.. aku yg 24 jam ngn dia, papa jgk yg disebutnya dulu.. hai, bertuah punyer anak... ble nk pndai pggil "mama" nie.. xpe2, nnt mama ajar lg ye syg..

Seronoknyer ble tgk anak membesar.. macam2 perangai, mcm2 keletah.. rasa sunyi mmg x blh thn kalau dia xde.. belom penah aku berpisah lame lg dgn dia.. paling lame time pegi keje je la.. selain dr 2 mmg xde.. xkan ku tinggal weh.. nyawaku itu...

Sayang..
Pabila menatap bening mata dan sayu wajahmu..
Terasa mama ingin hidup lama untuk melihat kamu membesar..
Terasa ingin selalu sihat dan kuat untuk menjaga kamu sebaik mungkin..
Kerana kamu anugerah yang sgt bernilai.. walaupun mungkin bakal ada yang lain..
Tapi kamu tetap permata pertama ibu.. Pertama buat selamanya....
Dan kalaupun mama mati... mama tidak kesal kerana mama tahu...
diri mama ada dalam dirimu...
Mama terlalu menyintai, mengasihi dan menyayangimu sayang...
~I LOVE U FOREVER~

2 comments:

♥z@z@♥ said...

wah, aiman dah pandai gne straw yek..bagus nanti acik zai belikan air tuk aiman..haha air jeke..hikssss

~BUTfulsay~ said...

huhu... acik zai kudukut.. tp xpe la.. air pon dh ok... nnt aiman tuntut tau... heheh..