Tuesday, March 23, 2010

Keletah c kecik yg kelakar... ahahahaha...

Semalam aku pakai la skaf.. c kecik 2 nmpk terus di tariknya.. abes hancur rmbut aku.. hahahaha... bertuah punyer anak.. pas2 aku pakaikan atas kepala dia.. xdan seminit dicabutnyer... aku nk amek blk dia x kasik.. so aku biar je la dia main ngn skaf aku 2.. saje nk nengok ape dia nk bt.. sah2 nk msuk mulut.. c kecik 2 sumer bende nk mkn.. mula2 tu mmg dia gigit2 je skaf 2.. pas2 dia mula letak kt kepala dia.. mula2 aku x phm.. dua 3 kali aku tgk dia bt bende yg sama bru aku tau.. laa, dia nk letak kt kepala dia rupenyer... pandai plak 2... yg klakarnya mcm2 cara dia bt nk bg lekat kt kepala dia tp x lekat jgk.. ade la dua 3 kali jek tersangkut skaf 2 ats pale dia.. terkekek2 aku gelak nengok perangainyer... hadoooiii pecah perut mama dik.. tp dlm gelak2 2 smpt jgk la aku snap gmbr dia.. tgk je la kenakalan c kecik nie.. adoiiiyaiii...


suke sgt bt muke cam2.. comel la 2 kononnyer.. heheheh...

hasil kerja tgn dia sendiri... kekeke..

sibuk ngn skaf dia 2..

masih berusaha utk letak kt kepala dia..

akhirnya berjaya jgk.. wlupun senget2.. ahahahahah...

x msuk mulut x sah..

senget lagik.. ble la dpt nk pkai btl2....

Mmg seronok nengok keletah dia.. mmg x kering gusi.. x psl2 skrg nie aku jdik cam nenek plak.. kuat membebel.. maunyer x, lasak x hengat si kecik 2.. lg org larang lg dia nk bt.. sabor je la.. pape pon, really hepi 2 be his mom... hehehe...

4 comments:

Ena said...

salam..

wahhh.. pandai & bijak bijak.. hehhehe..

nsp said...

why this sites consider as adult sites?? :D

zazahashim said...

sonoknye aiman dah besar..nanti acik zai bg aiman kawan ye..hikssss

~BUTfulsay~ said...

Cik Ena: salam.. budak cam2 la.. ape la yg depa tau.. hehe..

En. Nsp: wat do u mean?

Acik Zai: aiman tgguuuuuu.... hehe..