Thursday, March 18, 2010

New Life... New Story..

Itu la impian aku.. nk mulakan hidup baru.. bkn hidup ape pon.. hidup blog aku yg cam idup segan mati x mau nie je ha.. huhuhu.. dulu aku xcited sgt nk ade blog.. tgk org ade, kite pon nk.. ble dh ade, mls plak nk update.. ntah pape ntah.. dok tgk blog org, blog sndiri terbiar sepi.. hehe..

Sebenarnyer aku saje2 je nk wt blog nie.. bkn ape sgt pon.. saje aku suke nk post ape saje sal c kecik aku 2.. dr cerita psl hal org baik aku cerita sal anak aku 2 je.. lg bgs.. heheh.. 2 yg bt smgt aku berkobar2 dulu 2.. yelah, cerita sal anak nie mmg xkn abes.. ade je karenah mereka yg bt kite gelihati, ketawa, geram n x ketinggalan jgk mrh kn? pada sesiapa yg dh ade pengalaman 2 musti tau sgt2 la.. lgpon aku nk jadikan blog nie sbgai kenangan.. klu la blog nie blh hidup smpai ble2, tentu ble anak aku dh besor nnt aku suh dia bace.. ahahahaha... berangan la aku! xkn jadi kenyataannyer.. berjanggut la nk nunggu dia besor.. kihkihkih...

Pun aku sgt2 berharap agar ape saje yg aku stori mori dalam blog aku nie x menyinggung hati sesiapa.. aku saje je suke2.. dan kalau ade ape2 post yg same cam korang nyer, mgkin 2 secara kebetulan saja.. tiada istilah 'cut n paste' ok.. ahahahahah.. ape la yg aku merepek nie? adoiyaiiii... :P

No comments: