Wednesday, April 14, 2010

Today.. My baby going to 11 months.. huhu..

14.04.2010 hari Rabu bersamaan 29 Rabiulakhir 1431H.. hari ini putera sulungku Wan Mohd Fareez Aiman kini genap berusia 11 bulan.. alhamdulillah.. semoga dipanjangkan lagi umur kamu sayang.. itu doa mama dan papa siang dan malam.. semoga kamu terus diberi kesihatan yang baik dan berkekalan..

Pejam celik pejam celik dah pun 11 bulan kamu melihat dunia nie syg... dan bulan depan genaplah umur kamu setahun.. x sbr mama menunggu hari itu.. hari yg paling bermakna dan penuh bersejarah buat mama.. hehe..

Ingin sekali lagi mama ceritakan ttg perkembangan kamu syg... betapa hidup mama penuh kemeriahan dan warna warni selama 11 bulan ini.. betapa kesunyian dan duka hati mama terubat melihat dan melayan keletah mu yg lasak dan nakal itu syg.. tp dgn kenakalan kamu itu kamu membesar menjadi anak yg sgt cerdik.. cpt belajar dan meniru apa shj perbuatan mama dan papa, dan org2 di sekelilingmu... betapa kini kamu telah belajar macam2 perkara.. dan yg plg seronok, mulut yg sedia kecoh itu semakin becok! huhuhu...

Bulan depan kamu akan genap satu tahun.. klu diizinkan Allah, kita akan sambut sekali hari lahir kamu dan ulangtahun perkahwinan mama dan papa bersama2.. emm... di satu tempat yg spesel pastinya... mama dan papa sedang sibuk merancanakan perjalanan kita nanti.. hari ini pun mama dh mula memohon cuti.. papa pun.. hehehe... mudah2an segalanya berjalan lancar.. Insyaallah..


1 comment:

zazahashim said...

wah...sambut sakan la ek..siap bercuti lagi..bertuah tol aiman ye..kejap jek aiman dah besar..xnak bagi aiman adik ker..hehe