Thursday, August 5, 2010

Inilah hasil selama 2 tahun.... hehehe... ^_^

Alhamdulillah... 

Entah knape hari nie aku teringat kenangan sewaktu mula2 berkahwin dulu...
Kami hanya insan biasa saja.. hidup pon cuma sederhana..
yang ada masa tu hanya lah sebuah motor milik suamiku.. 

Selepas 3 bulan berkahwin baru la kami mampu nk pakai nie... hehehehe...


Akhirnya tercapai jgk nk pakai kereta idaman aku..
walaupon asalnya aku minat warna lain.. 
Tapi suami kata biar sama warna dgn motor.. huhu.. 
aku pon x kisah mana2 pon same jek.. 
jnji kereta jgk kan..yang bestnyer kereta nie byk kenangan.. 
no plate dia pon spesel.. knape dia spesel biarlah hanya aku yang tahu.. 
kira2 top secret la nih.. hahahahahahaa... :P


Dan yang paling aku x sangka.. dalam usia 2 tahun perkahwinan kami nie, 
kami akhirnya mampu utk dapatkan nie... 


Walaupon x sebesar dan semewah rumah org lain tp aku cukup bersyukur...
kadang2 aku macam x percaya dlm usia 24 tahun nie aku dh punya kereta dan rumah sendiri.. Di kuala lumpur pulak tu.. Alhamdulillah Ya Allah.... 
Bukan aku mahu menunjuk2 atau bermegah2..
kenyataannya aku sendiri masih rase x percaya...(psstt.. umah cam tongkang pecah sbb lam proses perpindahan aritu.. hahahahaha.. kaber2.. kehkehkeh.. :P)

Tapiiiiiiii.... ini adalah harta yang paling bernilai dalam hidup aku....


Suami dan anak2ku....

Merekalah harta yang paling aku sayanggggggg...
Sebabbb....
Merekalah HARTA di dunia dan akhiratku...
Amiiinnnnnn...






3 comments:

♥z@z@♥ said...

Alhamdulillah yunk..smua dah cukup..bleh la tambah org baru lagi..hehe...ehem, part no.plate kete tue zai tau nape spesel..hikssss...
yunk, nape kaler umah bukan purple...ke joe nak kaler ijo tue..

Whoopz said...

Apa la rahsia n0 plate tu ek? Ni la yg orang kata rezeki anak kot.. Tambah lg s0rang, mesti bertambah lg rezeki kot? InsyaAllah

~BUTfulsay~ said...

zai: hahahhaha.. diam2 sudah.. dah sah2 la ijo 2 warna peberet dier.. hahahaha..

whoopz: speselnyer no plate tu sbb ms org tu tanyer nk no ape, 3 nombor tu lah yg terdetik dihati.. tp mulut nie ckp x kesah no ape2 pon.. hahahahha.. dan selang beberapa hari selepas itu, org tu hntr msg dgn no pndftrn kete tu.. 3 no hujung tu sama sebijik mcm no yg kita nak.. apelg, sehari semalam xpat tido.. hahahahha... (hanya zai yg tahu ape dan kenapa dgn no tu kan..) heheehehe...