Wednesday, August 25, 2010

Kisah c kecik bersama pengasuh yang baru.. hehe.. ^_^

Hihihi... harinie mood nak cite sal c kecik sorang tu..
kali nie kisah dia ngan pengasuh baru nyer plak..
papepun nk ucapkan syukur sbb dpt pengasuh yang baik2..
yang paling penting sayangkan dia.. hehehee... =)

 Al kisahnya bermula dgn c atuknya lah..
yang suka sgt memanjakan dia..
kadang2 2 time aku balik keje nk g amik dia..
tup2 tgk dia xde.. hah, dh agak dah..
x lain x bukan atuknya lah tu yg bwk dia keluar..
kadang naik moto, kadang main kat taman..
xpun g jenjalan kat bazar ramadhan kt kwsn umah tu..
sampaikan klu blk keje tu aku terserempak dgn diorg..
mmg atuknya x bg aku amek lg.. disuruhnya aku naik umah dulu..
nnt dia akan hantar ke rumah... haii.. aku pon tatau nk ckp ape..
yang paling bestnya c kecik tu lah.. bkn berjalan kosong..
macam2 dibeli dek atuknya.. salah satunya bende alah nih...


* pic sumber dr google eaa... hehe..

yang nie mmg hari2.. tp idak ler yg besor gedabak camtu..
yang dalam pastik kecik tu jek ha..
ade 1 hari tu aku dh nk naik lif.. kebetulan atuknya ada kt c2..
berlari2 dia ngejar aku semata2 nk bg air tu kt c kecik tu..
aku yg dh msuk lif pon keluar balik.. 
hahahaahaha.. lawak btl.. :)

Kalau bab mainan plk x usah ckp lah..
ngalahkan aku yg mak bapak dia nie pon idak ler 
ngikut sgt kehendak c kecik tu..
dgn tepon mainan, kereta, lori.. aiii.. mcm2 g lah..
sampaikan mainan dia yg aku kirim tu pon dipulangkan balik..
sbb dia dh ada bnyk mainan baru.. huhu..

tp yg paling beh.. semalam punyer cite..
spt biasa time aku nk amek mmg dia xde kt umah..
dalam 6.30ptg baru atuknya anta.. masa tu la aku baru prasan
sesuatu kat kaki dia... korang tau ape????




KASUTTTT...

hahahahaa.. tergeleng kepala aku...
bkn kasut biasa wehh.. kasut berlampu lg.. cantikkk...
haii.. bertuah la ko dik.. awal2 dh dpt kasut raya..
mama bru ingat nk g cari mlm nie.. xyah dh la kot.. hahahahaaa...
Tq so much la mama kt atuk...
Jimat mama... keh3... =P








p/s: yg aku heran tiap2 hr aku bg
selipar kt ngasuh tu.. mmg tglkan pon kt umah tu..
sbb c kecik tu rajin berjalan.. aku agak semalam tu
atuknya lupa nk pakaikan dia kasut..
ble g tmn c kecik 2 kompom2 ah meronta2 nk turun..
tu yg atuknya terpaksa beli dia kasut tu kot..
hahahahhaa.. nasib la atukkk... kekeke..


2 comments:

♥z@z@♥ said...

haa..yunk..kan senang pakai pop out window nie..senang nak ngomen..hehe..

bertuahnye si aiman tue ek..ade ngasuh yg baik cenggitu..mmg x yah risau lg dah la..nak tinggalkan mmg senang..satu bangunan ke yunk?diorg jage aiman sorg ke ade lg budak lain?

klau cnie ade ngasuh gitu, best la jgk..senang nak tggal klau memalam..sbb umah orgkan..hehe

~BUTfulsay~ said...

hehe.. bru bt smlm.. keh2.. aah, ngasuhnya tgkt 9, az tgkt 3.. ada sorg g baby.. tp yg 2 jrg ade.. huhu.. alah, musti ade gak tu.. carik r dulu..