Monday, August 9, 2010

Ngidam nk mende alah niee... sobsobsob.. :(


Giler ngidam aku nk menelan mende alah nie..
Aritu aku dh beli dah.. tp malangnyer mase nk ngap tu aku dan2 la plak sakit perut yang amat sgt.. Rasa mual n nk muntah pon ade.. nape ntah.. giler sebu perut..
Mmg langsung xleh nk telan ape2 dah.. hatta nk minum air pon.. 

Mase tu juz ingat nk tido jek.. nyudahnyer aku suh asben aku jek yg mkn... dan tengah mlm lam kul 2 pagi tu terjaga nk bt susu anak.. dan2 masa tu la bru rase lapar.. baru la tingat kt GCB tuu.. yeye la aku g selak lam peti tu kot2 ade asben aku tinggalkan.. tp????

yang ade cuma bekas jek.. tu pon lam tong sampah... huuuuwwwaaaaaaaaaaaa....
nyesal aku x suh dia tinggalkan sikit... isk3... nasib baik x kempunan.. nasib baik gak la aku x ngandung.. kalo x mmg ar dan2 tu jgk aku suh asben aku g beli balik.. sobsobsob.. :(




p/s: mcD nyer dekat sekangkang kera tu jek ha.. 
keknyer aku mls nk jln.. tp sebonar2 eh nk suh asben aku banje.. boleh gitu?? kihkihkih... :)


1 comment:

zazahashim said...

alahai..org KL nak mkn ape pejam mate jek yunk...haha