Thursday, August 19, 2010

Sangat malas untuk bergerak. FullstoP!!!



hmmmm... nie akibat penangan jatuh moto aritu la nie..
dek kerana luka n kesakitan nie blom sembuh2..
menjadikan aku semakin malasssssss sangat nk bergerak..
especially klu pergerakan yang mengkehendaki aku memakai kasut/selipar..
seyes sgt tak suke!

 meh aku nk stori cite semalam..
ade la dua org pegawai nie dtg sbb nk kan Manual Kualiti..
senang cite ISO nyer dokumen lah..
kebetulan plk mende alah tu ade lam rak cermin 
kat sebelah kiri aku nih.. 
tp utk ke situ kene la aku berjalan jugak..
soo.. masa nk bgn tu aku ckp siap2 kt pegawai2 tu..
"sori la.. saya x boleh nk pakai kasut.."
pastu diorg jwb ape tau.. yg bt aku terkejut n malu jgk la sket2.. 
hahahahahaa... :P

"Oooo.. nie la yg diorg kata xcdent tu ek??.." 
hahahha.. terkujat aku... tp aku sengeh jek la...
gatai jek mulut aku nk tnyer dr sapa diorg dpt tahu??
iskk... nie la dia yg aku x gemar nih...
aku bkn xcdent truk pon woiii...
xyah ar sensasikan cite tuh.. hadooiiii...
memalukan aku jelah...

tp dh nama nyer kawan sekerja ye x.. 
mstlah ambik tahu n ambik brt jgk..
ramai yg tipon aku tnyer sal kecederaan nie..
huhuhu.. terharu giler akuu...

siap ade yg sanggup cucikan n bubuh ubat luka 
n balut lagi kaki aku nie masa 1st day jatuh aritu...
(aku x gie klinik pon.. takuuttt.. heheh..)
Thanks sesangat kak Ja... (x ofismate masa aku kt bhgn usahawan dulu..)
giler aku rinduuuu kt kwn2 kt sana... 
mmg klu aku ade mslh ke ape ke, situ la tmpt aku akan pegi..
tempat jatuh lagikan dikenang maaa.. inikan tmpt bermain kan..

 So, seminggu dua nie jgn dok suh aku bergerak beria2 okeh..
sebab aku sgt malas!!!





4 comments:

Whoopz said...

X ambik cuti ke? Cuti ar.. Rest kat rumah..

Raihanna said...

kesiannya... mesti sakit kan nak pakai selipar/kasut...
moga cepat sembuh yer =)

♥z@z@♥ said...

same la yunk..zai pun skrg sgt malas nak gerak..dgn perut membolat nie mmg dah x larat sgt dah rasenye..huhu..

~BUTfulsay~ said...

whoopz: ari jmt mc.. x tahan.. keh3..
rai: thanks..
zai: haha.. haaippp! kamo x blh mls.. nnt berjangkit kt anak.. kui3.. =P