Thursday, August 19, 2010

kahkahkah.. x sangka ada yang DENGKI... :P

Miahahahahaahhaa....
nak pecah pewut aku gelak nih tau...
x sangka aku.. ada gak yang dengki ngan aku ek...
masuk nie ntah dh ke berapa org yg keluarkan kenyataan mcm nie kt aku..
"BEST LA KAMU EK.. MAKAN GAJI BUTA.."

weehhhh.. tolong sket ekkk.. gaji aku HALAL tau.. 
aku langsung xde ngular kemana2.. setia jek dok melekat kt krusi nie..
sakit2 camnie pon aku xde lak nk amek mc ke hape ke..
still jgk dtg keje.. semangat nih tau!
walaupon berjalan terhencut2..
malu giler org dok pandang jek kaki aku.. x penah tgk org sakit ke agaknyer depa nih..
(aku x balut pon weh.. susah nk balut bukak balut bukak.. leceh!)
tp aku still jgk dtg.. still jgk tegar menghuni bilik yang semakin sunyi dan sepi ni..

Lgpon bukan salah aku.... kalau bos aku xde lagi.. 
bukan aku yang mintak.. dah pihak kementerian x lantik lg nk bt camane..
aku lg la x sabar nk tggu sape la yg bakal menjadi bos aku tu..
walaupon calon2 n khabar2 angin nyer sumer org dh tahu..
tp keputusan blm dibuat.. nk kata ape lg..
so, jawabnyer dh hampir 2 bulan nie tinggallah aku sowang diri..
akulah PA.. akulah BOSS..

Ingat aku nak sangat ke idup mcm nie???
Bosan tau x??? org lain sumer ade bos masing2..
ade je keje yang nak dibuat.. tp akuu????
disebabkan aku kekurangan kerja, so aku kne bt keje org..
stakat nk tlg mmg aku x kesah.. but i want 2 do my own job..
I miss my own job.. sobsobsob... :(

dah tu.. kenapa ada jgk yang DENGKIIIIII????
kenapa ada jek yang nak perli2??
klu rase nk sgt dok kt tmpt aku nie sila amek okeh!
aku pon tanak.. naik pening aku ble xde keje nie..

Really miss my x department... yang penuh ceria n gelak ketawa..
xla sunyi sepi cam sekarang niee.. 
sobsobsob.. :(









2 comments:

♥z@z@♥ said...

sabor jek la yunk..org xtau mmg keje kiter cmnie..dah name pun PA..keje jage boss jek..klau boss xde nak wat cmner..
xpe yunk, tambah pahala free bulan pose nie..lantak diorg la..

~BUTfulsay~ said...

hahahhaa.. yes honey.. lantak pie la depa nk kata ape pon.. paling tidak pon az balas camnie ha.. "aah, mmg best pon mkn gaji bute nie.." senyap pulak depa x menjawab.. kehkehkeh..